تست افسردگی آنلاین

تست افسردگی تست روانشناسی تست روانسنجی


افسردگی یک اختلال روانی شایع است که به همراه علائم و نشانه هایی مثل خلق پایین و عدم علاقه به انجام برخی کارها ظاهر می شود و گاهی تا مدت های زیاد دامن گیر افراد می‌شود.

شما می توانید، در مطلب مربوط به افسردگی، نشانه‌ها، علل، راه های تشخیص و درمان افسردگی را مطالعه کنید.

دقیق ترین روش های تشخیص افسردگی استفاده از نوار مغزی (CQ) و یا نقشه مغزی (QEEG) است. اما اگر می خواهید سریع تر به این سوال که؛

آیا من افسرده هستم؟

جواب بدهید، به شما توصیه می‌شود که تست افسردگی بک را به صورت آنلاین بدهید. محققین و روانسنج‌های بسیاری تلاش های زیادی برای تشخیص راحت تر این اختلال کرده اند و تا به حال موفق بوده اند. یکی از روش های تشخیص این اختلال استفاده از تست افسردگی بک است.

تست افسردگی بک

از بین تست های روانشناسی افسردگی که برای سنجش این اختلال تهیه شده است از جمله مناسب ترین تست ها است. این آزمون دارای 21 ماده و سوال بوده که علائم جسمی، رفتاری و شناختی را اندازه گیری می کند. سوالات 4 گزینه ای بوده که درجات مختلفی از افسردگی را از خفیف تا شدید تعیین می کنند. 

تست افسردگی بک مناسب افراد بالای 13 است.

تست افسردگی بک به صورت آنلاین و کاملا رایگان توسط دپارتمان وران سنجی مرکز اعصاب و روان نوین برای شما عزیزان تهیه شده است.

برای شروع تست کلیک کنید.

مرکز اعصاب و روان نوین با ارائه خدمات

در خدمت شما عزیزان است. برای مطالعه بیشتر روی هرکدام کلیک کنید وهمچنین به صفحه سوالات متداول مراجعه بفرمایید از طریق فرم تماس اقدام کنید و یا با شماره تلفن های مرکز تماس حاصل فرمایید.

۰۵۱-۳۸۴۴۳۸۹۳

۰۹۱۵۹۱۶۶۷۰۳

برای مطالعه درباره آزمون بک اینجا کلیک کنید.

3 دیدگاه

  • سلام بعضی سوالا جوابش با تست جور در نمیومد مثلا من با خواب اور میخوابم و در کل چرت میزنم
    یا در مورد اشتها باید بگم افتضاح پرخور شدم

    • سلام

      وقت بخیر

      توصیه می کنم نقشه مغزی را انجام بدید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *